lördag

2010-02-27, 11:11:30 / Kategori: Allmänt


Goddagens!
Ligger i sängen med ett öga på datorn och ett på televisionen.
Kände att jag fick ett riktigt sug efter att få berätta om gårdagen som var otroligt händelserik.
Började med att jag gick upp nästan en timma tidigare än vanligt, detta för att komma till skolan tidigt. Och nu tänker ni.. Varför vill Bente vara i skolan tidigare än nödvändigt, när det dessutom är fredag?
Jo, det ville jag för att jag skulle få en klippkund (först till kvarn).
Jag var först, jag skrev upp mig på en kund jag tyckte verkade vara intressant.
Men hör och häpna! Min kund var den enda som inte dök upp, kändes ju jätte värt, verkligen!
Slutade vid halv två. Då tog jag och Madde racerbilen till Vallentuna för att plocka upp två småpojkar och muta dom med muffins. Gick bra! Sedan bar det av till Täby centrum där det skulle shoppas, blev en del saker, men hur intressant är det att höra att jag bl a fick med mig två par strumpbyxor? Inte kul alls nej, så jag håller mina inköp för mig själv. När vi var klara där släpptes jag av mitt ute i ingenstans, Mörby centrum.
Kom hem runt sex tiden. Gjorde mig fin. Åkte bil & hade mysstund med Paddan. Mötte Frida i Skanstull vid elva.
Softade på Kingstown, sen Metro, sen Mcdonals.
Hade en  trevlig stund med trappan i Medis också. *HEHEHEHEHE*   Jag har ont i benen
Var hemma halv fem. Somnade. Vaknade klockan 9. Jobbigt.         






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?