ajajaj

2010-01-20, 16:46:56 / Kategori: Allmänt


Helloo fliends!
Sitter på min sängkant och tycker synd om mig själv. Sov ända till 12.30 idag, helt sjukt.
Har inte vaknat av nånting, så bajs på mig, missade skolan..
Nu har jag världens värsta huvudvärk,
så ja tänkte hälla i mig 2 treo och hoppas på att det blir lite bättre.

Gårdagen var mycket trevlig. Den började med skridskor i kungsan, och som ni ser, jag lever!
Fick håret klippt i skolan, sen hade jag även en egen kund, gick väl sisådär, men slutresultatet blev bra!
Slutade vid halv 5, då följde jag med Maddelue hem, käkade mat,
och sen drog vi in till stan för bio.
Sällskapade med E, D & nån A. Bion är inte värd att nämnas, dumma dumma biljettförsäljare!
Gled runt lite i stan efter bion, och klev innanför dörren här hemma runt halv 1.
Slocknade så fort tillfälle gavs, och sov somsagt till halv 1 idag!

Under tiden nu när jag har srivit har jag druckit upp min treo, så jag ska vila ett tag, sen ska jag försöka ta tag i mitt rum, samt skriva en liten lista på alla läxor och prov som är på ingång, uuusch.




Jenny

Ser ju stabilt ut ;) Var det kul att åka skridskor? haha, ska göra det nästa vecka och det kommer inte vara stabilt kan jag lova! Puss på dig min underbara tös.



2010-01-21, 10:28:22 URL: http://byjenny.devote.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?