BÄSTA!

2010-01-06, 21:03:21 / Kategori: Allmänt


Gårdagen blev precis som vi hade trott, SJUUKT KUL!
Började med att jag åkte hem till Frutten, käkade 2 korvar, en bulle och en liten tårtbit.
Hon fick sin present av mig & Madde, en tequilaflaska, lite salt och en citron.
Och som jag sa förut så kunde vi kanske ha nytta av den allihopa, och japp, det hade vi.
Pinade i oss ett par shots var, sen drog vi till Wok House.
Där drack vi några öl och nynnade på några visor.
Efter det bar det av till Royal Garden..
Öl, dans, öl, dans, dans, dans & lite mer dans är en toppenbeskrivning av våran vistelse där.
Vid stängning knatade vimot tunnelbanan vinglandes & jag ett par vantar fattigare.








Anonym

BÄÄÄSTA!



2010-01-07, 11:53:47



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?