Fabulous 4

2010-01-12, 17:19:58 / Kategori: Allmänt


Segaste dagen ever..
Vaknade imorse vid 9, hade tänkt att bara skippa idrotten, men jag mådde så illa att jag bestämde mig för att spendera min dag hemma i sängen istället,
och det har jag gjort vill jag lova!
Det börjar kännas i kroppen nu, har lite spring i benen,
men jag orkar inte ta mig ut, det är jag alldeles för lat för.
Tog mig nyss en långdusch i alla fall, behövligt.

Jag saknar mina vänner, men vi ska ta igen denna korta tid i helgen, då JÄÄÄÄVLAR.
Vi ska ha kollo hos Frutten, jag & Madde flyttar in på fredag eftermiddag,
och flyttar hem igen på söndag kväll.
Får se om våran 4e flickvän också nappar, JennyPennyPu ♥ *hoppas hoppas hoppas*
Det ska bli en grym helg, oförglömlig!






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?