fredag

2010-01-29, 13:52:20 / Kategori: Allmänt


De här bloggdöda dagarna jag har haft har tråkigt nog inte berott på mycket händelser utan snarare tvärtom.
Onsdagen dominerades av migrän & sömn, mer behöver jag nog inte säga.
Gårdagen var väl lite lite mer händelserik, hade ju praktik som på alla torsdagar.
Slutade runt halv 7 och var på mitt sämsta humör, åkte hem och gjorde ingenting.
Idag är jag hemma, jag har en riktigt dålig dag, vet ej varför..
ska försöka lista ut det hade jag tänkt.
Men det blir ett senare projekt för just nu synkar jag och sängen typ bättre än någonsin.
Innan kvällen måste det bli i alla fall, för jag hoppas på att göra något trevlig,
och att själv vara trevlig.
Jag är inte direkt törstig idag, så jag får se vad som händer.
Maddelue ville vara med mig i alla fall..
hon är alltid törstig, så det kanske blir att ta hand om det lille flickebarnet ikväll.
Nej nu orkar jag inte spekulera mer, ska göra nåt tråkigt men vet inte riktigt vad.
Hungrig är jag också. HEJ






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?