Gästbloggaren nummer 1 !

2010-01-03, 17:39:46 / Kategori: Allmänt
Hej alla (3-4) läsare!
Bente har gått och spårat ut totalt, hon bara slirar hela tiden så hon har aldrig ork till att skriva ett inlägg i sin kära blogg. En annan får då gå och ta tag i saker och ting och berätta vad som egentligen händer och sker i våra egentligen fullkomligt ointressanta liv. Somsag Bente herself är för det mesta ute och rockar, oftast har hon med sig blondinvännen Madeleine. En annan rockar en del också, men försöker ta det lite lugnt ändå för att gå all in på tisdag då the star her self fyller år.

Kan berätta att nyår var trevligt, vi åt goood goooood middag som vi själva gjort, mycket stolta. Efterätt också, men det är ganska oviktigt. Madde hade underhållning under middagen, aldrig varit med på maken om så många skämt under så kort tid från den damen, att de dessutom var roliga också är ju ett under i sig! Efter middagen tog vi våra små och stora lemmar och åkte till krippeberg där vi firade tolvslaget. Kallt som satan, fast man fick ju värmande pussar och kramar från vännerna vilket gjorde det hela uthärdligt.

Madeleine och Bente blev sen upphämtade av sina dejter i en taxi som tog de till Gröndal, att deras kväll/natt/morgon inte tog slut förrän runt 3 tiden dagen efter är inte något vi pratar om.. fast nu gjorde jag ju det ändå så då kan jag ju berätta att de hade det mysigt i allafall och sånt uppskattas ju av alla. Själv var jag kvar och underhöll mig själv om man säger så, festens mittpunkt jo jag tackar jag.. Man försökte ju i allafall!

Nyårsdagen är en sån där dag som inte kommer bli ihågkommen som den mest händelserika, jag tror inte att någon av oss gjorde någonting och bra var det med det!

Gårdagen var ganska lugn till en början den med, Bente var hemma och städa. Hon är en duktig tjej hon!
Jag och Madeleine tog en tripp in till den stoora stoora staden och gjorde av med lite fliis, alltså sånna där sedlar som man helst skulle vilja ha hur många som helst av. Det var också en trevlig upplevelse som i och för sig inträffar rätt så ofta. Jag åkte sedan norrut till min fru i Bromma där vi åt en svinigt god middag och kollade på film, det kan man kalla kväll det!

Bente och hennes rockarvän Madde var ute på äventyr återigen, jag skriver dock inte vart för mina fingrar klarar inte riktigt av det. Kvällen slutade väldigt väldigt lyckat för den ene, förmodligen för den andre också men inte riktigt på samma sätt.

Japp det var alles för mig, tror jag. Kommer jag på något nytt så skiter jag nog i att skriva det ändå.
Ha en trevlig kväll people för det tänker jag ha.

Over and out // Frutten

Anonym

madde fick det mysigt



2010-01-04, 12:23:26



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?