Måndagar är bradåliga dagar

2010-01-11, 19:25:49 / Kategori: Allmänt


Usch, jag är trött som tusan & mår piss på grund av penicilinet.
Mår illa & är spyfärdig konstant.. menmen det går över.
Hade bara en lektion idag, 09.10-10.30, sen käkade jag lunch i skolan.
Efter det blev det en tur hem till Frutten där det bjöds på kaffe.
Åkte sen till globen, gick till banken och fixade ett par saker, sen shoppade jag lite också.
Efter det mötte jag upp Frutten igen och vi gjorde ett litet ärende i pullmarsglan.
Kom hem för några timmar sen men har inte gjort nånting sen dess, eller jo, käkat men det räknas inte.
Jag skulle vilja kalla denna dag för en bradålig dag, stämmer perfekt.
Men nu ska jag göra den lite bättre än dålig, jag ska sova!
GODNATT!






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?