måndagar är händelserika dagar

2010-01-18, 21:46:52 / Kategori: Allmänt


Godkväll mina vänner!
Sitter nu hemma i min säng och funderar på att sova..
Men tänkte först berätta om min ovanligt händelserika dag!
Skola från 9 till 12 typ, sen åkte jag och mötte Sonny i slussen.
Vi tog en promenad till Medis, sen åkte vi till Tcentralen och strosade runt där
Efter nån timma anslöt sig även Maddelue,
vi fortsatte att strosa ett tag tills vi hamnade på Mcdonalds.
Efter det svek Sonny, han bara sprang.
Jag & Madde åkte till Skanstull och hängde utanför Ica typ ett par timmar.
Han säga hej till Frutten, Empa & Sebbe under den tiden, trevlans.
Tog tuben till Hagis, knatade hem till granne Anitha. Där bjöds det på kaffe & söta barn.

Imorgon händer något sensationellt, jag ska nämligen åka skridskor.
Förväntar mig en hel del blåmärken & utslagna tänder, det var ju ändå 10 år sen jag åkte.
Men har jag några snälla läsare kanske ni kan hålla tummarna för att min kropp får förblir hudfärgad och att jag får behålla alla mina tänder :)



nu ska jag sussa tror jag,
så.... sleep tight fliends!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?