Underbara lördag

2010-01-09, 23:24:43 / Kategori: Allmänt

Här sitter jag och nördar vid datorn en lördagkväll klockan 11, kul? nej inte direkt.
Jag kan ju passa på att berätta att gårkvällen inte riktigt blev som vi hade tänkt oss.
När klockan var typ 10 bestämde Madde att vi skulle ha lite party hos mig istället, eller party och party, en vinbox lite tequila, lite sprit, jag, Madde & 4 grabbar, varav en min käre doggie. Kvällen innehöll ju iof det en riktig fest ska, sprit,
k00la människor, massa skratt, musik & dans.
Vaknade imorse vid 12 på en madrass på golvet, vad säger vi om det? Jo att jag är en jävligt bra vän som låter min älskade svinfulla Madde sova i min säng.
Mådde inte så jävla bra under dagen, kan nog ha varit den värsta "dagen efter" på länge, inte kunde jag bara ligga och dega heller, när övernattarna hade dragit var jag tvungen att städa, men det lönade sig för min käre mor tyckte att jag var så duktig & gullig att jag belönades med 500 riksdaler.
Under denna underbara dag har jag också upptäckt en liten åkomma som gjorde att jag fick ta en taxi till närakuten & sen hämta upp penicilin som ska knapras i en vecka.
Nån som är avundsjuk?
Nu har jag i alla fall precis kommit hem, jag ska gosa ner mig i sängen och nörda lite mer, men först ska jag visa lite bilder från nätternas natt.












KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?