Fredag/Lördag

2010-01-31, 14:03:51 / Kategori: Allmänt


Jahapp, då var denna helg snart historia då..
Fredagen spenderades på Nivå med Madde & Empa.
Vi sov på okänd mark, som kanske inte är så okänd längre..
Madde väckte mig vid 8 (y) vi bara chillade galet tills det var dags att bege sig hemåt vid 12.
Stannade i Liljeholmen, vi åt och shoppade litegrann.

Efter det åkte vi hem, jag sov ett tag, men inte länge.
Skulle nämligen infinna mig hos Jenny klockan 19 för tårta & drinkar.
Det var otroligt mumsigt vill jag säga!
Sen planerades utgång, men det är inte det lättaste att enas när man är 7 pers.
Det slutade med att vi hamnade på Chaplins.
Jag, Madde, Jenny, Amadeus, Danne, Susanne & Unity. Träffade även en hel del folk där.
Dansade tills fötterna inte orkade mer, då knatade jag och Madde till donken och kekade lite.
Kvällen avslutades med en taxiresa från Gullmarsplan,
för att det var förjävliga förseningar mot Hagsätra,
men jag klagar inte, det är aldrig fel att åka taxi med en trevlig chaufför!
Somnade snabbare än någonsin, och sov bättre än någonsin!

Kameran har tyvärr inte varit så speciellt aktiv i helgen, men några fula bilder blev det.






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?