woop woop

2010-01-24, 19:10:10 / Kategori: Allmänt

Det blir en jävla snabb sammanfattning av helgen, pallar inte liksooooom.

Fredagen började i skolan, slutade typ vid 2, då åkte jag hem, sov till 7.
Blev upptvingad OCH tvingad in i duschen.
Mötte Jenny, vi åkte hem till Kasper i Gubbängen. Madde var redan där, Frida mötte oss på vägen därifrån.
Åkte till universitetet, skulle vara fest men det skulle inte jag vilja kalla det, jag vet inte ens vad jag skulle vilja kalla det så det struntar vi i. Åkte till slussen och hängde där liiite för länge. Natten fortsatte på okänd mark, sov där och åkte hem vid 4 tiden igår när min käre mor och hennes boyfriend kom och hämtade mig.
Hämtade upp laddepaddepu i alvik, och sen åkte vi och käkade i Årsta. Efter det bar det av hemåt, slängde mig in i duschen och somnade sen fort som tusan.. jag som kanske hade tänkt att gå ut.
Vaknade igen vid 10, woohoo bästa tiden.
Blev en liten onödig promenad i alla fall, trodde jag skulle hitta nån öppen affär men jag blev snabt besviken.
Somnade igen vid 2 och vaknade idag klockan 1, riktigt superduperskönt.
Har städat lite, diskat, softat och gjort ingenting. En söndag precis i sin ordning.
Snart kommer mamma hem med en burgare och lite godis till mig, kvällen ska nämligen spenderas liggandes, i sängen, tittandes antingen på falken eller nån av de 4 filmerna jag har tankat idag.


madde kände sig inte nöjd med sminket i fredags
så hon gled runt i denna charmiga mask istället!

bye fliends, nu är jag trött & hungrig!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?