woop woop

2010-01-07, 01:14:28 / Kategori: Allmänt

Snart ska man tillbaka till verkligheten, och jag har verkligen inte lust.
Det här har varit det bästa lovet typ någonsin,
har umgåtts så mycket med mina vänner & gjort så himla mycket roliga saker.
Har skrivit en liten sammanfattning om mitt lov, mest för att chocka mig själv med hur mycket jag har gjort, jag som är typ latast i världen och helst bara ligger hemma och degar.

Fredag 18/12  Avslutning, färgade mitt hår, uppträdanden i skärholmen, öl i axelsberg.
Lördag 19/12 Utgång, nya company & efterfest i skärmarbrink.
Måndag 21/12 Gymmade med Disa, Avatar med Frida, några öl på After med Madde.
Tisdag 22/12 lunch/middag + öl i globen med Carina & Madde.
Onsdag 23/12 Färgade fruttens hår, uppesittarkväll med bingolotto.
Torsdag 24/12 Julafton, middag hos mormor sen Harry B James med Frutten.
Fredag 25/12 Juldagen, Chaplins med madde & en jävla massa folk.
Lördag 26/12 Shopping med Frida sen bio, Old dogs.
Söndag 27/12 Shopping
Måndag 28/12 Söderhof med Frutten, sen after med Jenny & Amadeus också. 
Onsdag 30/12 Storhandlande på Willys, bingolotto med Frutten.
Torsdag 31/12 Shopping på dagen, sen middag hos mig, fest i Kristineberg & Gröndal, sen efterfest hos mig
Lördag 2/12 Nivå 22 & After med Madde.
Tisdag 5/12 Fruttens födelsedag, tårta, wok house, royal garden, öl & dans. 

Det var det. På fredag ska jag infinna mig i skolan 08:45, då är det roliga slut på riktigt. Men det är ju faktiskt sista terminen och typ inte lång tid alls till studenten, wooooho, man får se det positivt!






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?