^^

2010-07-13, 15:50:21 / Kategori: Allmänt

HaJJHaJJ!
Helgen spenderades i Vallentuna med Madde, Denis & Emil.
"Katt & Kurre vakter" skulle vi vara, men sen hur mycket dom blev uppassade behöver vi inte tala om.
God mat, krök, sol och bad kan helgen summeras med.
Igår var det ju inget höjdarväder så jag låg hemma hela dagen och kollade på film tills mamma och hennes karl drog med mig till Årsta för att äta.
Jag har faktiskt hunnit se en hel del filmer den senaste veckan. Dear John, Farsan, Yes man, Prinsessan & Grodan, The human centipede och Old Dogs. Rekord typ, coolt.
Idag sov jag som en stock tills Madde ringde för hundrade gången och jag drömde att jag svarade så jag svarade även påriktigt, då stod hon utanför min dörr och tyckte att jag skulle öppna. Jag hade ju inget val, så det gjorde jag. En halvtimma senare låg vi nere på Älvsjöbadet och grillades. Kom hem för typ 45 minuter sen, och har absolut nada planer för resten av dagen. Spännande.


Jag försökte antagligen vara snygg på fyllan.. Men jag minns inte.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?