hajj hajj

2010-07-18, 13:13:39 / Kategori: Allmänt

Onsdag: Middag och utgång med Disa & Erika. Caribbean night blidde det, superkul! Torsdag: Heldag med Jenny. Presentköp med Frutten, vattenmelon i solen, en promenad från Globen till Medis, en öl på Arken med Susanne (Cola för mig), och sist men inte minst fick jag agera frisör åt Jenny. Fredag: Maddes födelsedag, tårta och massa annat mums hos henne. Sen bar det av till en Thai & Sushi buffé inne i stan. Efter det blev det krokodilen och sen metro. Lite fifa blev det även på natten vid läggdags. Lördag: Myspys, sen mötte jag D-boy i Mariatorget, käkade på donken, sen käkade jag rabarberpaj hemma hos henne, sen kikade jag lite på datoren, sen åkte jag hem! Kollade på "Flickan" inatt, konstig, men typ bra ändå! Idag: No plans.







KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?