hejhej

2010-07-04, 21:31:40 / Kategori: Allmänt

Fyfasiken vad dålig jag är, eller bara upptagen av massa annat kul.
Jag har ju varit på Gotland med Disa, det var soft. Supermegasoft, lite för få spindlar bara... not.
Sen jag kom hem har det typ varit fullspäckade dagar. Torsdagen bestod av arbetsintervju på Björn axen, Middag och minigolf med Disa & Emil. Fredagen var seg till en början, men sen drog mina tjejjor ut mig. Det blev en nykter kväll för mig, men det var sköönt. Igår åt jag middag med Frutten på en Grekisk restaurang på Ringvägen, sen knatade vi hem till henne och umgicks (drack bira) tillsammans med Madde & Jenny också.
Efter det gick jag och Madde ut och drack några öl till, fick skjuts hem, somnade som en stock.
Idag har det varit en superlång med superdupermysig dag. Jag och Madde var med och dansade Waka Waka på plattan vid 3, sen har vi solat och myst heeela dagen inne i stan. Kom hem för ett litet tag sen.
Nu väntar jag på att min mor ska komma hem med pizza. Banan, curry & ananas, mums. Ska nog kika på Dear John sen, om jag orkar. Har hört att den ska vara bra. Stämmer det?


Jenny

Det stämmer!



2010-07-05, 21:29:40 URL: http://byjenny.devote.se

Jenny

Tack hjärtat, det värmer. Detsamma till dig!



2010-07-08, 19:21:07 URL: http://byjenny.devote.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?