Jag kanske borde blogga..

2010-07-08, 21:28:42 / Kategori: Allmänt
Japp!
Jag har ju inte skrivit sen i söndags och jag ligger ju inte hemma helt sysslolös så jag har ju litegrann att skriva om ändå. I måndags åkte jag hem till mormor på eftermiddagen och överraskade min älskade syster (med magen, woohoo) som är här i Stockholm på besök. Vi åt middag och hade det allmänt trevligt. När vi skiljdes åt åkte jag hem till Disa och softade typ en halvtimma tills vi fick skjuts hem till mig av hennes far. Väl här hemma kollade vi på hela Mysteriet på Greveholm som btw är sjukt kul och tidernas bästa julkalender. Vi hann även med ett nattdopp i kisspoolerna här i Hagis. Men det var akrobatiskt, varmt och skönt.
Tisdagen spenderades i stan med D-boy, vi shoppade typ litegranna. 2 par skor & 2 par byxor blev det plus lite nödvändigheter på apoteket för den som ville veta.
Igår då.. vad gjorde jag igår? Inte så mycket faktiskt. Låg och schteekte med mammsen på badet ett tag innan hon lessnade, då gick jag hem och la mig på ballen istället, ända tills halv åtta, great!
Kvällen avslutades med Dear John och Farsan. Grät mig dyngsur till Dear John så jag var tvungen att titta på något roligt innan jag skulle somna. Båda var bra, fast den förstnämda bäst.
Idag fyller min mor år, så vi har varit och ätit kinamat. Mamma, hennes boyfriend, min syster, hennes boyfriend, mormor och jag.
Efter det blev det en liten tripp till ojojoj med Syster och hennes kille för lite öl.
Det var det, och nu sitter jag här helt alone och helt uttråkad. Men det är sånt man får stå ut med när man är tråkig, ful, opopulär och luktar illa..




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?