Onsdag

2010-07-14, 12:00:21 / Kategori: Allmänt

Nyvaken? Japp
Ibland måste man ju få sova ut lite..
Igårkväll ringde Frutten mig vid 17.30 och berättade att det var AIK match 19.00.
Fort som fasiken gjorde jag mig iordning och sprang iväg.
Fick trevligt sällskap av Danne på tunnelbanan som också skulle dit.
Matchen slutade 1-0 till AIK vilket var bra, ett steg närmare Champion League, mer vet jag inte!
Massa strul i tunnelbanan på vägen hem så jag var inte hemma förrän vid 22.30.
Direkt när jag kom hem la jag mig i sängen och satte på en film. 100 girls hette den, superduperdålig.
Så dålig att den mer verkade som ett sömnpiller, men det kan man ju inte klaga på!

Ikväll blir det middag hos D-boy, sen eventuellt en liten utgång.
Men för min del blir det nyktert, jag äter nämligen penicillin. SKITKUL!






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?