full fart

2010-06-02, 21:46:17 / Kategori: Allmänt
Igår spenderades mestadels av dagen i skolan. När jag slutade tog jag mig en tripp till Farsta, köpte ett par leggings, en mascara och ett par skor till mammsen.
När jag var klar med shoppandet tog jag och min soulmate våra bleka kroppar iväg till solariet. En otroligt jobbig kvart var det, hade glömt bort hur smärtsamt varmt det är att sola.
Efter det körde Maddelutten hem mig. Låg i sängen och spelade bejewled på king.com ända tills jag somnade vid halv elva.

Vaknade halv 12 idag, alltså 13 timmar sömn. Inte dåligt.
Jag har städat typ hela dagen, haft migrän, sovit litegranna, pantat & ätit mozarellapizza från ica. (godaste ever!) Trodde jag skulle få sova nu, men najjj, hundarna måste ut, en i taget. Kanonkul!






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?