Onsdag

2010-06-09, 09:12:14 / Kategori: Allmänt

Jag har haft mycket saker för mig den senaste veckan vill jag lova!
Förra torsdagen var det avslutningsmiddag i skolan vilket btw var svinkul!
I fredags var det den stooora dagen, STUDENTEN! Bästaste bästa dagen någonsin. Dock fastnade jag hemma på kvällen med en och en halv liter champagne, jag kom alltså inte ut som vi hade bestämt.
I lördags var jag bakis men drog ändå en redig utgång med Maddelutten. I söndags var jag inte mig själv om man säger så, blev middag ute med mammsen, men det var det ända som hände den dagen.
I måndags blev det en liten spontanutgång med Disa, Sonny och hans vän. 2 öl blev till många många fler, och helt plötsligt var jag supernorsk. Kunde inte ett enda ord svenska, konstigt det där.
Sov hos Disa och softade hos henne hela dagen igår tills vi bestämde oss för att ta oss ner till Tanto för en liten minireunion med Erika & Jessica, och lilla Hanna också.
Det var kallt och min hälsa var inte på topp, men det var trevlans ändå.
Idag vaknade jag utav mig själv 06.30, låg och drog mig ett tag i hopp om att somna, men när jag märkte att det var totalt omöjligt klev jag upp och tog på mig första bästa träningsoutfit. Nästan en timmas powerwalk blev det, från 07.40 - 08.30. + poäng till mig! Nu ska jag ta mig en dusch, jag ska nämligen till arbetsförmedlingen, och jag tror inte man får många jobb som ofräsch!

det var allt från mig, just nu. Hej!






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?