torsdag

2010-06-24, 14:35:42 / Kategori: Allmänt

Här sitter lilla jag och väntar på orken som ska ta mig in i duschen.
Det är den sista jobbdagen idag, och även den läskigaste.
Jag har nämligen inte min vapendragare Frutten med mig, nej hon svek för Ica.
Menmen, ensam är stark sägs det, jag hoppas att få se bevis på det idag!

Igår var en ganska spännande dag må jag säga.
I väntan på att vi skulle åka iväg till fotograferingen fick jag ett samtal. Ett samtal som gjorde mig glad, och som gjorde många i min omgivning glada. Det är helt sjukt, helt sjukt roligt!
Men jag ska inte ta ut något i förskott, och därför ska jag inte heller skriva här vad det är för något.
Kanske nästa vecka, vi får se hur det blir!

Imorgon är det midsommar, och det ska firas big time, hemma hos söta Linnea.
Massa folk, massa mat & alkohol, kan det bli bättre?






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?