hajjhajj

2010-06-19, 22:07:04 / Kategori: Allmänt


Shame on me, för lat för att blogga har jag varit. Och lite upptagen, så det så!
I onsdags var det mys, grillade med tjejjorna hemma hos Jenny, och efter det en utgång som inte riktigt blev som vi tänkt oss, men det var trevlans ändå. I torsdags var jag bakis, punkt slut. Igår åkte jag och Frutten in till stan på dagen för att hälsa på stället där vi ska jobba i veckan. Efter det köpte vi med oss mat och knatade upp till henne i Medis och käkade. Efter ett tag kom Jenny, vi gjorde oss iordning, förade lite och så. Sen bar det av till Juringe där det vankades 18årsfest. En rolig kväll med ett lite tråkigare avslut. Menmen, mina tjejjor är bäst! 
Idag har jag och Frutten varit inne i stan och hängt med prinsessan, trevlig tjej det där!
Kom hem för ett par timmar sen, och jag känner mig ganska standsatt här i sängen, det är skönt!
Ikväll blir det tv, data, perre & lite glass kanske. MYYYYYYS!

ha det bra, hej!


Jenny ville inte göra alla avundsjuka med hennes fina vita smajl, därför censuren



Frutten hade inte riktigt koll på katetern. Blev ganska kul det!



Inga kommentarer.








KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?