f to the riday

2010-03-26, 15:58:11 / Kategori: Allmänt


Efter en natt fylld av panik, gråt, spyor & boven, migrän bestämde jag mig för att stanna hemma idag.
Sov ut ordentligt, och sedan låg jag i sängen ett par timmar tills det började krypa i benen.
Vad passade då bättre än att storstäda?
Diskade, dammsög, skurade, dammtorkade,
vattnade blommorna, bytte lakan, tvättade och hängde tvätt.

Min stackars skadade mor kommer hem på söndagkväll, jag tror inte hon är så sugen på att städa direkt.
Sen är det ju aldrig fel med lite beröm heller, tihi.

Har haft ett par dåliga dagar nu, men idag ska det bli ändring på det.
Ladro min kära loppsäck kommer hem om ett tag,
sen ska jag väl försöka komma ut och träffa mina vänner ikväll, är trött på denna ensamhet nu!
Så för att förbereda mig inför dessa trevligheter tänkte jag snart ta mig den årliga duschen, de ni.






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?