Håller ställningarna!

2010-03-19, 17:53:53 / Kategori: Allmänt


Fredag idag, wiiie!

Gårdagen spenderades precis somvanligt på salongen.
Hade tre kunder och de flöt på smärtfritt!
När jag slutade åkte jag och plockade upp Madde på hennes praktik,
så åkte vi hem till henne snabbt, sen tog vi racerbilen hem till mig,
och på vägen plockade vi upp två pojkar som hade lovat att laga mat till oss!
Så sant som sagt, det bjöds på tacos, samt trevligt sällskap!

Vaknade för ett litet tag sen upp efter en liten tupplur med Madde.
Vi var uppe tidigt imorse och kollade på när Denis spelade ishockey på Hovet.
Trevlans trevlans, men dock lite onödigt, vi kom dit typ tio minuter innan det var slut.

Ikväll har jag tänkt att bara softa galet, det behövs.
Imorgon vankas det äventyr med Frutten, lite småläskigt måste jag säga.
Det kan bli galet!






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?