kuckelikuu

2010-03-23, 22:10:22 / Kategori: Allmänt


Godkväll

Största delen av min dag spenderades i skolan. Klippte bl a en herrkund, fick VG, bra grejer!
Slutade strax efter 4, då lekte jag lite småvuxen och "storhandlade". Kom hem och hängde tvätt, diskade och lagade en delikat middag bestående av Kyckling & persiljesås, mumsfillibabba var det!

Nu har jag precis lagt mig tillrätta i sängen efter en efterlängtad dusch.
Är helt sjukt trött och jag längtar tills jag försvinner in i drömmarnas värld. Eller kanske inte, har drömt så sjukt mycket och om så sjuka saker de senaste dagarna så skulle helst ha en drömlös natt.

Natti natti ♥




Disa

Har du fått tillstånd av herr tupp att lägga ut ocensurerade nakenbilder på honom? / bekymmrad djurvän



2010-03-25, 17:54:24



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?