Madde ♥ Ruben

2010-03-11, 23:20:47 / Kategori: Allmänt


Hej alla barn!
Nu är jag tillbaka efter en riktigt välförtjänt liten bloggpaus,
jag lever ju ett sånt otroligt hektiskt liv, nooot.
I tisdags gjorde jag ingenting, var hemma och sjukade. Sov hela dagen,
belönades med lite migrän också som grädden på moset.
Igår chillerillade jag i skolan en snabbis,
sen gled jag runt i Maddes racerbil med Madde & Dennis. 
Efter det åt jag middag hemma hos M, K*r**t*og**o** bjöds det på.
Fick skjuts hem, somnade.
Idag har jag varit på salongen. Sen haft ett snabbt men mysigt möte med D-boy.
På vägen hem fastnade jag hos min käre granne Anitha, där drack jag min 10e kopp kaffe.
Jag är ganska hypad och lite småskakis så jag tror det är dags för mig att försöka sova.

 




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?