måndag snart tisdag..

2010-03-22, 23:44:27 / Kategori: Allmänt


och jag har inte skrivit sen i fredags.. inte bra.
Den mesta tiden av lördagen spenderades i sängen.
På kvällskvisten kom Frutten hit, vi drack lite tequila och annat smått & inte gott.
Tog vårat pick & pack mot farsta och mötte upp våran gamle vän Yasser.
Softade med han och hans kompisar ett litet tag.
Sen åkte vi hem till Frutten, hämtade lite vin och hennes pass, så knatade vi längs Götgatan bort till Metro. Dansade en stund, sen tog vi en taxi med Fruttens vän och hans vän till Tyresö Strand där vi fortsatte alkoholintaget. När det hade blivit lite för mycket tog vi bussen till Gullmars och tunnelbanan hem.
Fick med oss två småpojkar på vägen som behövde sovplats.
Frutten valde att vända i dörren för att sova hemma istället, tråkfia, och jag fick trängas i min egna säng.

Igår gjorde jag inte mycket alls, typ softade bara.
Idag har jag varit i skolan, och efter skolan promenerat med min älskade D-boy.
Ända från Enskede Gård till Mariatorget!
Hurtigt eller vad?
Sov när jag kom hem, vaknade, lagade mat, tvättade, pluggade, och nu sitter jag här.

Måste skänka en tanke till min lille mamma som igår halkade på sin semester i Egypten och bröt handleden, hon har legat på sjukhus och ska nu få gå med gips i 6 veckor.. Lilla lilla stackars mamma ♥


Jag & D-boy på maskerad!


Anonym

två små pojkar???????????????



2010-03-24, 18:27:28



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?