måndag

2010-03-08, 15:00:10 / Kategori: Allmänt


Skulle kunna berätta om helgen men det hände inte så speciellt mycket.. Var med Madde typ.
Och idag började ju skolan igen, det började bra.
Prov som gick pretty good, sen fick "favoritläraren" kräksjuka så vi fick sluta.
Käkade lunch i skolan, sen åkte jag till Högdalen och träffade Linn & LillRuben.
Fikade lite i väntan på min tid hos tandläkaren 14.20.. trodde jag ja.
Fick sms där det stod att jag hade tid imorgon 16.20.
Gick till folkis i alla fall och konfronterade dom, jag hade rätt, dom hade fel, det kändes bra.
Började nästan tro att jag blivit senil.
Jag, L & R tog sedan en promenad hem till Hagis, och nu sitter jag här.
Vet ej vad jag ska göra, det återstår att se.
tjohej






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?