needy girl

2010-03-16, 19:48:38 / Kategori: Allmänt


En liten snabb uppdatering om vad jag har sysslat med de senaste dagarna.
Min käre mor och hennes kille åkte till egypten i lördags natt.
Jag var ledig på måndagen & Madde hade endast ett utvecklingssamtal,
 så vi bestämde oss för att ta "några" glas vin på söndagen.
Fick hit lite småpojkar och hade det allmänt trevligt.

Gårdagen var en riktigt seg dag. Jag & Madde softade galet bara, käkade lyxmiddag och mös.
Idag har vi varit i skolan, jag slutade vid halv 12.
åkte då till skanstull i min ensamhet och shoppade lite småsaker,
sen mötte jag upp Frutten och åt en efterlängtad lunch på McDonalds.
Kom hem, var trött, somnade, vaknade nu.

Nu ska jag diska och hänga tvätt, sen är det sovtajm igen.






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?