paddan är tillbaka

2010-03-29, 22:47:41 / Kategori: Allmänt


Har nu lagt mig tillrätta i sängen och börjat förbereda mig mentalt inför min sömn.
Är helt sjukt trött trots att jag sov tre timmar på eftermiddagen.
Jaja, var i skolan på dagen, slutade halv tolv. Käkade lunch, sen åkte jag somsagt hem och sov.
När jag vaknade följde jag med mamma och hennes käresta till Alby för att hämta mig älskade Ladro. Har saknat honom så, och han verkade ha saknat mig med för han låg i mitt knä hela vägen hem, tihi.
Stannade i centrum och storhandlade & köpte pizza, sen åkte vi hem och käkade.
Jag har i princip legat i matkoma sen dess, en snabb dusch sen var jag lika snabbt tillbaka här igen.
Nu blir det lite televisionstittande, sen en hel del sovande.
Natti natti!






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?