precious

2010-03-04, 15:27:49 / Kategori: Allmänt


Goddagens!
Här ligger jag och degar i sängen. Somvanligt..
Har knappt rört en fena idag, men det är så det ska vara när man inte mår som man ska!
Om jag ska vara ärlig så börjar jag få myror i benen och det spritter i tårna,
det är inte så underbart att bara ligga som jag kanske har fått det att låta.
Jag känner mig ensam, jag vill ut, jag vill träffa mina vänner.
Jag får hoppas att jag mår bättre imorgon, då vankas det nämligen utgång.
Ekonomin är inte den bästa, men min käre mor åker till Egypten nästa söndag i två veckor,
så då borde jag ju få en hel del pengar, det är ju inte billigt att leva ensam liksom... hihi.

Jag måste nämna att jag inatt kollade på filmen Precious.
Disa sa nämligen att det är en av de bästa filmerna någonsin. Hon hade rätt.
Jag grät, och jag grät, och jag grät. Den är HEMSKT bra. Värd att se!






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?