^^

2010-05-31, 13:41:12 / Kategori: Allmänt

Jag borde kanske berätta om min lördag..
Jag var sugen på pizza, det fick jag. Jag ville dansa, det fick jag.
Det började med att jag käkade min ljuvliga pizza hemma, sedan åkte jag hem till Frutten.
Vi drack en varsin grogg på svindyr schweppes. När den hade slurpats upp gick vi några meter till en liten krog vid namn Tvärsöver. En drink och en öl senare bar det av mot ojojoj. Efter två toabesök och en öl där tog vi våra lurviga och begav oss till Grodan. Och DÄR fick jag äntligen dansa! Wihooo. Stannade väl där tills 4, sen åkte jag hem och sov galet. Igår var det den segaste dagen ever, låg i sängen hela dagen förutom när jag var ute med vovvarna och när jag lagade makaroner och falukorv. Somnade vid 8 tiden trött som få.






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?