Fabulous 4

2010-05-05, 23:58:42 / Kategori: Allmänt


Nu har jag precis bäddat ner mig i sängen, superduperskönt är det.
Jag har studiedag imorgon så jag kan sova hur länge som helst,
eller nästan, måste ju ha nån timma över till pluggandet också..
Idag började i alla fall dagen på Naturhistoriska Riksmuseét.
Vi fick titta på forskningsmaskiner, stenar & Sveriges natur. Dom allra roligaste utställningarna!
Efter det bar det av till skolan, lunch och en lektion, sen slutade jag igen och åkte hem. Det blev en skrattattacksfärd tillsammans med Erika, härligt härligt.
När jag väl var hemma somnade jag ett par timmar, när jag vaknade softade jag galet ett tag, sen agerade jag pannkaksmästare och rensade lite allt möjligt skit som jag har samlat på mig.
Och nu ligger jag här somsagt, snart börjar 2 timmars komisk underhållning.
Two and a half man & Jims värld ♥ 


jag & mina grrrlzz


Anonym

förjävla snygga brudar!



2010-05-07, 07:56:37



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?