hejhej

2010-05-09, 16:43:24 / Kategori: Allmänt


Nu är jag här igen, med svansen mellan benen, dåliga jag.

I torsdags hade jag somsagt studiedag. Jag pluggade som tusan, hängde på Disas salong, ringde och checkade en körskola med intensivkurs och sen skedade jag med D-Boy hela natten.
I fredags var jag först i skolan, sen på kvällen åkte jag och Maddelutten till Visättra för att kolla när hennes älskade spelade "ishockey", utan is och utan skridskor.
Åkte därifrån vid 22.30, direkt ut till Djurgården för att göra oss iordning, sedan bar det av till Dovas där det dracks alkohohaltiga drycker tills stängning.
Gårdagen vill jag bara glömma, jag var ett bakismonster x 100, bläää. Låg i sängen tills 8 på kvällen, då hoppade jag in i duschen och gjorde mig iordning inför ännu en utekväll (förstår inte hur jag orkade).
En skiva väntade mig & Frutten på Fabriken. Snickarnas skiva.
Inte speciellt kul, mer underhållande var det!
Drog därifrån klockan 2, men jag var inte hemma förrän 4 imorse, jäävla kissblåsa.

Idag ska jag inte göra nåååånting. Skönt, japp!


M, F & Jag i fredags..




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?