brrrrr

2010-11-03, 19:13:54 / Kategori: Allmänt

Buuhuuu vad frusen jag är!
Hade totalt missat att det regnade imorse, så jag hann bli DYNGSUR innan jag kom fram till tunnelbanan. Förjävligt. Och förjävligt pinsamt att man är så dum att man inte ens tittat ut genom fönstret och förstått att det behövs paraply, luva eller åtminstone en halsduk som kan täcka huvudet litegrann. Nää men jag körde på skinnjacka och en sjal istället, great, SMARTHEAD!
Var varm om fötterna i alla fall, för jag fått ett par boots från Timberland av mamma!

Jag överlevde i alla fall dagen, och nu är jag hemma iförd min otroligt fula mysdräkt, underbart!
Snart ska mästerkocken laga mat (jag dåraaa), rösti med bacon och lingonsylt blire. Så jävla gott!
Sen blir det kaffe och kanske en simtur i badkaret innan jag ska bänka mig framför tvn.






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?