JAG LEVER!!!

2010-11-24, 22:38:56 / Kategori: Allmänt

Svårt att tro va? Det har varit lite dåligt på bloggfronten, men jag har faktiskt haft en om inte flera mycket bra anledningar. Jag har nämligen flyttat, det var i och för sig en vecka sedan.
Men denna vecka har varit KAOS! Så pass kaos att en otroligt viktig internetsladd slingrat iväg och gömt sig. Dumma dumma sladd. Ännu har han inte visat sig, därför blir han imorgon utbytt.

Nu är jag hemma hos mitt älskade födelsedagsbarn Disa, 20 barre blir hon. Woop Woop!
Hon ska tydligen hänga på låset på systemet imorgon. Desperat elleer vaaad? heeheeee

Dagen har spenderats mestadels på jobbet. Efter det tog jag mig en tur till Nacka Forum för att handla present till D, och även lite smått & gott till mig själv. 2 fina tröjor som kommer användas flitigt.
Efter thaa shopping åkte jag till Skanstull och förfrös i väntan på att D skulle sluta jobbet.
Men nu är jag i alla fall här, och jag har absolut inte tid att blogga mer för att vi har massor av kramar och skitsnack att ta igen efter en månad på skillda håll. Förhoppningsvis är jag tillbaka imorgon. HAJJDOO!


Anonym

Du är väl den nuttigaste människan i världen`?? :D

Men jag tycker inte om att du dissar mina alkoholinköp :(

Å ja det var en taskig slingersladd det hahahaha! <3



2010-11-25, 23:52:36 URL: http://korrektamundo.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?