jag mår inge bra

2010-11-07, 17:57:39 / Kategori: Allmänt


Det var riktigt riktigt länge sen jag var så bakis som jag varit idag.
Jag har legat i sängen i princip hela dagen, förutom de tiotal gångerna jag vinglat ut i köket för att dricka. Ansträngde mig även för att göra lite rostade mackor, en tugga sen hade jag huvudet i en påse. Najjssss!

Hela helgen har varit party och riktigt jävla kul! I fredags åt den fantastiska fyran middag hemma hos Frutten. Sen körde Madde mig, Jenny och Frida till The Bridge där vi dansade galet tills stängning.
Igår Började jag och Frutten på Hellströms. Där träffade vi Ingo, Wille och André som vi hängde med! Vid stängning drog Frida hem, medan jag och killarna drog vidare till ojojoj.

Det var det. Nu ska jag duscha, det är behövligt. Jag lovar!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?