Lördag

2010-11-13, 14:14:56 / Kategori: Allmänt

Igår efter jobbet begav jag mig till Sickla för att komplettera torsdagens shopping.
Köpte en väska, 3 par vantar, halsduk, mössa, två tröjor, ett armband och toffsar.
Efter det blev det fett med käk på donken i skanstull, och sen inte en, utan tre öl på hellströms.
Jenny & Frida var mitt sällskap för kvällen. Alltid lika trevligt att umgås med mina girlfriends ♥
Jag var hemma igen vid tolv, snackade lite med mor min, sen somnade jag på stört.

Idag har jag inga direkta planer. Det enda jag vet är att jag snart ska ta mig en dusch, och sen ta mig en liten promenad till nya lägenheten för en tjuvkik. Spännande spännande.







Carola

Updatera nuficken! ja väntar med spening!



2010-11-14, 23:33:31



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?