pustar & frustar

2010-11-08, 20:54:31 / Kategori: Allmänt

ojojoj, nu är jag helt slut. Har rensat och packat ända sedan jag kom hem vid halv sex.
Eller nu ljög jag, jag har hunnit duscha och äta också, men det räknas inte tycker jag!
Vilket jävla projekt det är med att packa inför en flytt. Vet ej om jag nämt det innan, men våran lägenhet ska renoveras, så nästa tisdag flyttar vi temporärt till en annan lägenhet. 5 månader ska jag bo på ANDRA SIDAN HAGSÄTRA!!! Fyfan, det känns som andra sidan stan typ haha. Nä, men det blir nog bra, om inte blir det i alla fall JÄVLIGT underbart att komma hem igen till en helt nyrenoverad och fräsch lägenhet! Wiiihooo, längtar tills April redan nu faktiskt.

Nä, vafan, slutpratat om detta. Nu ska jag glo på tv. HEJDOOO!


mitt rum i vanliga fall


mitt rum nu




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?