det är sant, jag lovar.

2010-10-12, 20:01:42 / Kategori: Allmänt

Jag har nyss varit ute och joggat, samma runda som igår.
Det tog 35 minuter. Jag var nära döden, men nu känner jag mig cool.

Innan det var jag i stan och lämnade tillbaka ett par skeva skor, eller aa, en av skorna hade en relativt skev klack som hängde på sniskan. Tråkigt nog fanns det inga fler likadana skor i min storlek så jag fick gå tomhänt därifrån. Efter det mötte jag upp Linn och Ruben och umgicks med dom ett litet tag ute i den svinkalla kylan. Man förfryser ju tyyyyyyp. Nu blir det lite kaffe, och efter det en efterlängtad dusch. Sen är det typ sovtajm, ska nämligen vara hemma hos mormor klockan 13.00.
Tidigt tidigt, men tragiskt tragiskt att jag tycker så.





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?