jag har hittat min stora kärlek

2010-10-06, 21:25:09 / Kategori: Allmänt
Disas kontaktannons: Jag är en lat tjej som kollar mycket på tv, Oboy är mitt förnamn, extra mycket kakao i efternamn...
my name is oboy!,extra oboy <3
tycker om långa samtal med folk som har comviq.
Barnkär, (och fertil) mycket viktigt att påpeka!
tycker om kortpromenader och dissar naturlivet.
Jag har tio fingrar och sju tår och är som vilken annan som helst.
hör av dig om jag är något för dig!

Mitt svar: Jag är en lat tjej som nördar otroligt mycket vid datorn, Kaffe är mitt nya förnamn, ganska mycket mjölk i efternamn...
my name is Kaffe!,extra mjölk <3
tycker om korta samta med folk som inte har comviq.
Lite barnkär, men djur är mysigare.
Tycker om att promenera ibland, men jag föredrar taxi, gärna limousin. Jag dissar också naturlivet, men gillar att man kan kissa i skogen när det är kris.
Jag har tio fingrar och 3 tår så där kompletterar vi varandra perfekt.
Jag hör av mig för att jag vet helt säkert att jag är något för dig!


Anonym

haha kan man göra något annat än att älska denna pluttis? <3



2010-10-06, 21:31:57



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?