natti natti

2010-10-24, 01:00:11 / Kategori: Allmänt

Jag har precis rullat ner i sängen efter att ha rullat hela vägen hem från Jenny i Fagersjö.
Fysatan vad vi har svullat, jag är helt seriöst spyfärdig. Men det gör inget, det är liksom värt det!
Samtidigt som svullet såg vi på en psykfilm, "Girl, interrupted" som var en bra rulle enligt mig.

Igår spenderades ju också kvällen hos Jenny, men det var inte riktigt lika lugnt som det var ikväll.
Vi hade det fett med trevligt, och drack fett med vin. Tjejkvällar är typ världsbäst.
Tog sen bussen till Högdalen vid typ halv två med Frutten, där körde jag en fet halkvurpa.
Så jag har ett väldigt färgglatt (blått & fint såklart) och värkande knä nu, men det är fint det!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?