bildbomb

2010-09-24, 14:38:24 / Kategori: Allmänt

Igår åkte jag till Jenny vid femtiden.
Vi köpte lite sallad, sen gick vi hem till henne och lagade mat.
Fläskkotletter med potatis i ugn, sallad och Tzatziki. MUUUUUMS.
Madde kom också och åt. Efter maten drack jag kaffe, dom te, och så åt vi glass och pratade.
Vid tio följde vi med Madde till hennes bil, så körde hon tillbaka oss till Jenny.
Vi hämtade Jennys busskort, sen tog vi en promenad till Högdalen.
Sen åkte jenny till sitt, och jag till mitt.
Fick äntligen alla bilder från Grekland, så dom sysselsatte jag mig med när jag kom hem.
Har laddat upp några stycken på facebook nu, så check them out!





pierre

Madde hjälpte inte till med maten elelr? typiskt henne kommer när det bjuds ; )



2010-09-24, 19:11:54

Anonym

hurru du passa brödburken! pastan!



2010-09-29, 11:25:01



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?