Godnatt

2010-09-20, 23:19:02 / Kategori: Allmänt

Idag är det måndag och jag har inte skrivit sedan i torsdags, dumma mig!
I Fredags var det supriseparty för våra gamla lärare, efter det utgång med dom, Madde och några tjejer till. Efter det hamnade jag på Paradise ensam, varför är hemligt, tihi.
I lördags blev det ännu en utgång, men då med Jenny & Jessie, och det var superkul. Skulle till Lobby men det var så stört mycket folk så vi hamnade på Laroy istället. Massa dans och alkohol blev det där vilket resulterade i att gårdagen mestadels spenderades i sängen. Lyckades ta mig iväg och rösta, samt äta hamburgare och hänga lite med Linn och Ruben. Idag däremot tog jag mig upp relativt tidigt och åkte iväg till arbetsförmedlingen. Efter det hamnade jag hos Frutten och blev kvar på middag.
Sedan körde hon hem mig, den lille övningskörarn.
Har städat som en tok sedan jag kom hem, men nu har jag äntligen bäddat ner mig i sängen.
Ska titta lite på tv, sen sova galet, jag är typ trött för en gångs skull. Coolt.






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?