aiiiiiiinaaaaa

2011-04-07, 22:16:03 / Kategori: Allmänt

Idag har det varit en mycket fin dag. Åkte mot Medborgarplatsen och Frutten vid halv 1.
Vi knatade hem till henne och jag slingade hennes hår. Efter ett tag kom även Jenny förbi. Vi gick och köpte äcklig kycklingkebab som vi tryckte i oss och sen klippte jag även Frutten. Sen blev det lite kaffehäng innan det var dags att börja bege sig hemåt. Jag och Jenny skiljdes åt i Högdalen. Sedan jag kom hem har jag lagat mat, ätit mat, och sökt det ultimata jobbet. Receptionist hos polisen. HUR BRA? Jag vill ju liksom bli polis men orkar inte riktigt ta tag i det, så det här jobbet är ju en riktig höjdare sålänge i alla fall. Håller alla tummar och tår jag har på att jag får det. HEEEEHEEEE.
Nu är det BB, såååååå HEEEEEEEEEEJJJDÅÅÅÅÅÅ!


den fantastiska fyran



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?