blä

2011-04-10, 22:20:07 / Kategori: Allmänt

Ligger i sängen, kollar på Big Brother och äter godis. Ska alldeles strax försöka sova, varken jag eller min kropp mår bra. Känns som att kroppen försöker spela mig ett spratt för det är alldeles för mycket som händer nu. Sjuk två gånger på tre veckor, allergiska reaktioner, kliande utslag över hela kroppen, en vagel i ögat, och idag har jag känt mig illamående och svimfärdig i princip hela dagen. Pga allt detta så ska jag kliva upp senast halv åtta imorgonbitti för att ringa till läkaren för att förhoppningsvis få en tid direkt.. Jag måste, jag orkar verkligen inte må såhär länge till, nu får det vara nog!



Godnatt!

jenny

Bra att du går till läkaren hjärtat. Hoppas du mår bättre snart och allt blä försvinner <3



2011-04-10, 22:31:51 URL: http://byjenny.devote.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?