nu ligger jag efter igen..

2011-04-17, 20:07:29 / Kategori: Allmänt

I onsdagskväll åkte jag hem till en viss mr. Vi softade och tog en kvällstur till donken.
I torsdags åkte jag hem på förmiddagen nån gång, hängde på ballen, sen jag åt middag i bagis.
I fredags jobbade jag, sen när jag slutade mötte jag upp Emil och Danne för en öl i solen. Sen mötte jag upp Disa och vi begav oss hem till Jenny för middags & vinmys.
Igår satt jag på ballen i princip hela förmiddagen. Sen på kvällskvisten åkte jag in till söder och mötte Madde. Vi satte oss på Hellströms. Jag tog en öl, M tog en alkoholfri drink, bra grejjer. Sen fortsatte inte kvällen som tänkt, nej vi hamnade på Danderyds sjukhus med Maddes pappa. Klockan 5 imorse rullade vi därifrån. Landade i sängen vid halv 6 och slocknade direkt.
Idag inte helt oväntat sov jag otroligt länge. Har i alla fall njutit av solen en hel del, klippt mammas kille och tagit en timmas promenad i min ensamhet. Nu ska jag kika på BB från i fredags som jag missade. Tjingeling!


disa

har någon sagt till dig att du är slående vacker?!



2011-04-22, 12:56:38



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?