Söndag

2011-04-10, 15:23:59 / Kategori: Allmänt

Det blev en alldeles underbar lördagskväll igår.
Den började med att jag och Disa åkte och hämtade Jenny i Fagersjö, sen åkte vi till Högdalen och handlade mat. Sen åkte vi hem till J, hon lagade mat, jag och Disa tittade på haha. Sen åt vi, och vilken smaksensation! Thaimat bjöds det på, kyckling i cocosmjölk, massa kryddor, massa grönsaker och cashewnötter, och med ris till såklart. När vi var mätta och belåtna klippte jag Jennys hår. Sen var det dags för efterrätt. Kladdkaka med glass och jordgubbar, inte fy skam det heller. Vi hann med en kopp kaffe och massa babbel också innan vi alla tre hoppade in i bilen för att köra hem Disa till Mariatorget. Efter det bar det av mot Brandbergen för att hämta Amadeus som ville hem till sin kära Flickvän. Så jag körde hem turturduvorna till Fagersjö innan jag tillslut körde hem mig själv.

Idag sov jag liiite för länge, men det kan bero på att jag tog mig en sup cocillana innan jag gick och la mig igår. Har i alla fall hunnit sitta en stund på ballen, druckit lite kaffe och babblat med Disa.
En mycket bra start på dagen!




diiiisa

gulligaste bentegoset!



2011-04-17, 10:24:09



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?