never say never

2011-02-01, 22:26:25 / Kategori: Allmänt

Idag var jag lite hurtig för en gång skull. Jobbtiden är slut nu och jag tänker inte bli som förr. Dvs vara vaken hela nätterna och sova hela dagarna. Så jag klev upp i rimlig tid, gjorde mig iordning och åkte iväg på en blixtvisit på Arbetsförmedlingen, men dom skickade ut mig direkt, heeheee. Efter det blev det en liten shoppingtur i Globen. En mascara, en deodorant och en hårinpackning fick jag med mig. Efter det vad det av till butiken för att skriva på lite papper och sådär. Blev kvar där till fem sen gick jag och åt på bästa sushistället i världen enligt mig. Sjöstadens Sushi, grymt! Efter det åkte jag hem, diskade, somnade, vaknade, och sen dess har jag kollat på tv. Och det har jag tänkt fortsätta med och även kika på Lottery Ticket, en komedi jag laddade ner igår.
Puddingen Bow Wow är med i filmen, så den kan ju inte vara annat än bra, hihi!







KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?