750:-!!!!!!!

2011-01-06, 13:03:13 / Kategori: Allmänt

Igår var det onsdag och Frutten fyllde 20.
Det trodde jag skulle firas storslaget, men både hon och Madde skulle jobba idag. Så icke.
Det blev lite glass och gott hemma hos F. Efter det tog vi racerbilen till The Bridge, och tog ett race ut därifrån typ lika fort som vi kom in, bläääää och uuuuusch. Efter det hände inte så mycket mer, Madde släppte mig i gullmars och jag fick springa för livet för att hinna med tunnelbanan.

Idag vaknade jag vid 11, kände mig lite småtaggad på att börja träna, så jag klädde på mig och knatade 100 förjävligt snöiga meter till gymmet för att se vad dom hade att erbjuda. SVIIIIINDYRT!
Tänkte nämligen börja med en månad bara för att se om jag verkligen vill. 750:-!!!!! Aldrig i livet.

aja, nu är jag hemma igen och har ingen aning om vad jag ska göra. Tjingeling!


jenny

I miss u baby <3



2011-01-06, 14:37:46 URL: http://byjenny.devote.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?