eeeh tja

2011-01-11, 19:44:40 / Kategori: Allmänt

Egentligen har jag inte direkt något intressant att skriva om.
Men jag måste hålla D-boy sysselsatt emellan hennes otroligt ogivande samtal.
Så det lilla jag kan klämma ur nu är att jag ligger och fryser i sängen, checkar facebook och läser lite bloggar. Finns inte så mycket annat att göra. Väntar på att mamma ska komma hem med mat till mig.
Pasta med fläskfilé och kantareller, fint ska det va! Jag är svinhungrig, ba så ni vet liksom!

Annars då...
- Jag pratar med en ovanligt hyperaktiv och rastlös Maddelue på msn.
- Jag har förstått att det är nåt slags derby idag. Heja AIK! (hoppas du läser det här Frutten)
- Jag har insett att Return of the mack låten är jävligt tjatig, medan Letting Go är fett bra och otjatig.
-  Jag lyckades precis glutta på tvn och såg att det är halv åtta hos mig.
Jag blev plötsligt ännu mer hungrig.

hej, då!


Anonym

hur kan man låta bli att älska den lille kotte? <3



2011-01-11, 22:02:53 URL: http://korrektamundo.blogg.se/

Frutten

Jag läste nu och blev alldeles varm inombords :)<3



2011-01-12, 23:31:03



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?